Kariera

SZUKASZ PRACY?

SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ

Dobrze dobrany zespół potrafi sprostać stawianym mu wyzwaniom, wzajemnie się wspierać, wspólnie rozwiązywac problemy i nawzajem się inspirować.

Stworzyliśmy taki zespół i ciągle dbamy o jego rozwój poprzez różnego rodzaju szkolenia grupowe i indywidualne. Dbamy też o podtrzymywanie dobrych, nie tylko zawodowych więzi organizując spotkania i wyjazdy integracyjne.

Naszą siłą jest różnorodność naszych wspólnych doświadczeń, kreatywność w rozwiązywaniu problemów i wzajemna pomoc zwłaszcza osobom nowozatrudnionym. 

 

 

 

 

 

 

 

Zawiążemy współpracę ze specjalistą do spraw nieruchomości, którego zadaniem byłoby poszukiwanie nowych gruntów pod inwestycje deweloperskie (budownictwo mieszkaniowe wielorodzinne) w rejonie Warszawy i Białegostoku. 

Zadania

· poszukiwanie nowych nieruchomości gruntowych pod zabudowę mieszkaniową,
· zbieranie informacji na temat lokalizacji, powierzchni, planu miejscowego lub studium,

· sporządzanie i przedstawianie Spółce zebranych informacji na temat nieruchomości,
· udział w negocjacjach ze Sprzedającym,

Oferujemy

Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne ustalane na podstawie efektów wykonanej pracy. 

Zawiążemy współpracę na zasadach B2B z menagerem posiadającym doświadczenie w realizacji projektów deweloperskich (budownictwo mieszkaniowe wielorodzinne).

Poszukujemy osób posiadających doświadczenie na rynku warszawskim, łódzkim lub białostockim. 


Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe - budownictwo;
  • co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji projektów budowlanych;
  • umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu projektami;
  • posiadane uprawnienia budowlane będą atutem;
  • mile widziane doświadczenie w zakresie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Zadania

  • przygotowanie procesu budowy od momentu pozyskania nieruchomości do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
  • prowadzenie analiz finansowych i budżetowania projektów deweloperskich,
  • prowadzenie spraw formalno-prawnych związanych z procesem budowy, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę i innych niezbędnych uzgodnień, zgód i opinii,
  • koordynacja prac projektowych, sprzedażowych oraz wykonawczych,
  • analizy chłonności ofert nieruchomości trafiających do firmy z rynku,

  • koordynowania realizacji prac Generalnego Wykonawcy i innych Wykonawców oraz biura projektów,

  • nadzór nad jakością realizacji prac, harmonogramem i kosztami projektu. 

Oferujemy

  • forma współpracy - umowa B2B,
  • zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się organizacji,
  • pracę przy realizacji ciekawych projektów w renomowanej firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
  • prywatna opieka medyczna,
  • niezbędne narzędzia pracy niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop),

Zainteresowanych prosimy o składanie aplikacji w biurze Firmy lub na adres: kadry@kalter.pl.  

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

ZamknijStrona używa cookies (ciasteczek). W przeglądarkach internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.